Dzień 20, 21 – Tanah Rata – Kuala Lumpur

Gorączka i choroba nie ustawały więc postanowiłem, że i tak nie mam możliwości niczego tutaj zwiedzić, lepiej jechać do Kuala Lumpur, gdzie miałem zapewniony nocleg u Luke’a – Chińczyka, którego poznałem rok wcześniej w Laosie.

Jednak zanim do niego dotarłem czekało mnie jeszcze spore wyzwanie. Z dworca autobusowego w Kuala Lumpur podjechałem metrem na stację Asia Jaya, skąd wsiadłem do autobusu U88 i wysiadłem w okolicach Tropicana Mall – zaledwie kilometr od miejsca zamieszkania Luke’a.  Przeszedłem na skróty przez centrum handlowe, z którego miałem trochę problem się wydostać ale na szczęście ktoś otworzył mi drzwi kluczem i wyszedłem już na poziomie ulicy. Samo odnalezienie właściwego budynku nie była proste ponieważ kogo nie zapytałem to byłem odsyłany w zupełnie przeciwnym kierunku. Po przejściu tam i z powrotem usiadłem skonany, bez sił na krawężniku i przechodząca kobieta ze strażnikiem apartamentowca wytłumaczyli mi drogę. I tak nie miałem sił iść więc zadzwoniła po Luke, który zjawił się 20 min później i mnie odebrał.

Po trzech dniach, podczas których niewiele jadłem, Luke podratował mnie jabłkami, a wieczorem razem z jego współlokatorem wybraliśmy się do lokalnego Chinatown, gdzie zjadłem w końcu jakiś ciepły posiłek – zupę.

Skomentuj

