Dzień 32 – Kota Kinabalu

Rano wymeldowaliśmy się z Ianem równocześne, z tym, że ja wracałem do Kota Kinabalu by kupić bilet na autobus do Brunei, a on jechał na drugi koniec wyspy, żeby następnego dnia zdążyć na samolot do Kuala Lumpur I Melbourne. Na parkingu przed parkiem złapałem busa – jechał pusty i umówiłem się z kierowcą, że zapłacę tyle ile wyniósł mnie bilet w poprzednią stronę.

Zameldowałem się ponownie w tym samym hostelu, dostałem ten sam pokój i to samo łóżko. Spotkałem się ponownie z Jane, a resztę dnia spędziłem spacerując po okolicy.

Skomentuj

