Dzień 35 – Tasek Merimbun Heritage Park

Rano ponownie zostałem obudzony o 7:30 śniadaniem do pokoju. Na szczęście tylko spaghetti.

Później przyjechała po mnie Ziara i pojechaliśmy wspólnie nad jezioro Tasek Meribum. Ładne i bardzo puste miejsce i tylko te znaki, żeby uważać na krokodyle napawały mnie niepokojem. Ziara trochę narzekała ponownie na sułtana, że takie miejsce zarasta i nikt się nim nie interesuje.
W drodze powrotnej nie skręciliśmy tam, gdzie należało i drogą w budowie, pełną kurzu i pyłu, dojechaliśmy prawie, aż pod granicę Brunei. W końcu jednak znaleźliśmy drogę powrotną i pojechaliśmy na obiad.

W jednym z przydrożnych barów zamówiliśmy sobie zupę, ale wg. Ziary była ona niedobra i po paru łyżkach z żalem zostawiłem resztę i pojechaliśmy w poszukiwaniu czegoś innego.
Parę restauracji dalej trafiliśmy w końcu we właściwe miejsce. Właściwe m.in. dlatego, że oprócz jedzenia stricte azjatyckiego mieli również naleśniki oraz kilkustronicowy wybór deserów.

Resztę obiadu poprosiliśmy, aby nam zapakowano na wynos i pojechaliśmy do parku, gdzie nakarmiliśmy nim małpy. To był moment jak się zleciały i zabrały wszystko, do ostatniego kawałka.

Park, do którego weszliśmy, nie był parkiem, jaki sobie z początku wyobrażałem. Ścieżka zaczęła od razu piąć się w górę, wpierw po schodach, później po kamieniach do jednej z wież będących zarazem punktem widokowym. I tak przez około godzinę, raz w górę, a raz w dół. I przez dżunglę, która była w tym miejscu parkiem.
Zeszliśmy w momencie, gdy już było prawie ciemno. A na parkingu – zimne mleko kokosowe przez słomkę wprost z wnętrza orzecha. Najlepszy napój izotoniczny pochodzenia naturalnego. Aż mi się zimno zrobiło, mimo że byłem zgrzany i spocony.

Skomentuj

